Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2434
Z7_PPGAHG800PTQ60QP77PFS12CQ5
Web Content Viewer
Процеси на вземане на решения
Дата на публикуване:
18.08.2020
Последна актуализация:
04.10.2021
Управление на качеството
Общината:
I. Създава възможност за обратна връзка от потребителите чрез използване и прилагане на методи за обратна връзка;
II. Периодично:
- изследва и анализира резултатите от обратната връзка от потребителите;
- управлява удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване.
III. Обратната връзка се осъществява чрез задължителното използване и прилагане на следните методи:
- извършване на анкетни проучвания;
- провеждане на консултации със служителите;
- извършване на наблюдения по метода "таен клиент";
- анализ на сигнали, предложения, жалби и похвали;
- анализ на медийни публикации.
IV. По преценка на общината, обратната връзка може да бъде осъществена и чрез следните методи:
- провеждане на консултации със заинтересовани страни в рамките на консултативни органи;
- описание на пътя на потребителя;
- провеждане на социологически проучвания;
- осигуряване на постоянна телефонна линия за връзка с потребителите в работно време чрез "горещ телефон";
- осигуряване на приемно време за граждани и организации;
- анализ на вторична информация.