Z6_PPGAHG8001C6B0QP77BB1I2C14
Z7_PPGAHG800PTQ60QP77PFS12SS7

Община Трън обявява свободно работно място за длъжността „Старши експерт „Еколог“

Дата на публикуване: 09.04.2024
Последна актуализация: 09.04.2024

ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ ТРЪН

ОБЯВЯВА
 свободно работно място за длъжността „Старши експерт „Еколог“

в дирекция „Устройство на територията, общинска собственост и инвестиционна политика“

І. Изисквания за заемане на длъжността :
1. Минимални изисквания:
    1.1. Образование – висше с образователно-квалификационна степен –  бакалавър, предпочитана област на висшето образование: „Природни науки, математика и информатика“
    1.2. Професионален опит  –  1 година.
2. Допълнителни изисквания :
        2.1. Компютърна грамотност : работа с продуктите на MS Office /Word,  Excel/, правно-информационен софтуер, специализиран софтуер, Internet;
        2.2.Познаване и ползване на действащото българско законодателство.
3. Длъжността се заема по трудово правоотношение.
4. Минимален размер на основната заплата: 933лв. Индивидуалната основна месечна заплата се определя в рамките на минималния и максималния размер на основната месечна заплата за съответното ниво и степен на основната месечна заплата, определени с нормативен акт.

ІІ. Характер на работата :
Участва в разработването и провеждането на политиката по опазване на околната среда като разработва експертни становища и предоставя методическа помощ. Извършва контролна дейност, свързана с опазване на околната среда при стриктно спазване разпоредбите на нормативната уредба, действаща на територията на страната и Наредби, приети от Общински съвет Трън.

ІII. Документи за кандидатстване :
1. Заявление /свободен текст/, с опис на приложените документи.
2. Копие от документи за придобито образование, специалност, квалификация и/или специализация, които се изискват за длъжността;
3. Копие от документи, удостоверяващи професионалния опит на кандидата /трудова, осигурителна или служебна книжка/;
4. СV на кандидата (европейски формат);
5. Други документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации по преценка на кандидата.

  •      Документите, издадени в чужбина, се представят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.

IV. Място за подаване на документите.
Документите се подават в Центъра за административно обслужване на Община Трън, гр. Трън, пл.”Вл.Тричков” № 1, всеки работен ден от 8.00 до 17.00 часа, или по електронен път на e-mail: obshtina@tran.egov.bg или obshtina_tran@mail.bg.
Краен срок за подаване на документи - до 17:00часа на 23.04.2024г.(вторник).

Одобрените кандидати ще бъдат поканени за интервю.
С избрания кандидат ще бъде сключен трудов договор на основание чл. 67, ал. 1, т. 1 от КТ, със срок на изпитване 6 месеца.

За допълнителна информация - тел. 0886266056 Ст. Алексиева – Секретар на Община Трън.

 

                                                       КМЕТ НА ОБЩИНА ТРЪН:    /п/
                                                                                     ЦВЕТИСЛАВА ЦВЕТКОВА

 

https://www.livechatalternative.com/